Často kladené otázky
Ako ma informujete o stave objednávky?
Posledná aktualizácia pred 3 rokmi
Hneď ako založíte objednávku, tak obdržíte automatický e-mail. Predpokladom je správne zadanie e-mailovej adresy. Upozorňujeme na časté chyby ako uvedenie adresy @gmail.sk namiesto @gmail.com, preto odporúčame dôslednú kontrolu zadávaných údajov.
Pri každej zmene stavu objednávky dostanete novú emailovú správu:
- Spracováva sa - objedávka je spracovaná, tovar sa pripravuje na odoslanie, prípadne kontrolujeme diely podľa VIN
- Na odoslanie - objednávka sa finálne kompletizuje a bude odovzdaná kuriérovi na prepravu k zákazníkovi.
- Vybavené - objednávka bola expedovaná. Pri väčšine prepravných spoločností posielame aj číslo balíka pre jeho sledovanie (ako odkaz v emaily).
Taktiež vás informujeme o stave objednávky aj cez SMS.