Frequently Asked Question

Ako ma informujete o stave objednávky?
Last Updated 3 years ago

Hneď ako založíte objednávku, tak obdržíte automatický e-mail. Predpokladom je správne zadanie e-mailovej adresy. Upozorňujeme na časté chyby ako uvedenie adresy @gmail.sk namiesto @gmail.com, preto odporúčame dôslednú kontrolu zadávaných údajov.
Pri každej zmene stavu objednávky dostanete novú emailovú správu:
  • Spracováva sa - objedávka je spracovaná, tovar sa pripravuje na odoslanie, prípadne kontrolujeme diely podľa VIN
  • Na odoslanie - objednávka sa finálne kompletizuje a bude odovzdaná kuriérovi na prepravu k zákazníkovi.
  • Vybavené - objednávka bola expedovaná pri väčšine prepravných spoločností posielame aj číslo balíka pre jeho sledovanie (ako odkaz v emaily).
Pripravujeme informovanie o stave objednávky aj cez SMS.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!