Často kladené otázky
Pre úspešné reklamovanie kompresoru klimatizácie je vyžadované, aby bola s reklamovaným kompresorom dodaná kópia dokladu za opravu so súpiskou prevedených prác a že výmena kompresoru klimatizácie bola prevedená nasledujúcim spôsobom:
- bola prevedená výmena vysúšača
- bola prevedená výmena všetkých použitých častí (expanzná tryska, expanzný ventil atď.)
- bolo prevedené vypláchnutie systému / vyčistenie všetkých častí, ktoré neboli vymenené, aby nedošlo k poškodeniu nového kompresoru
- bolo doplnené zodpovedajúce množstvo predpísaného oleja
Niekedy býva kompresor dodaný bez oleja. V takom prípade je pred inštaláciou nutné doplniť chybujúce množstvo. Opravy systému klimatizácie môže vykonávať iba osoba k tomu preškolená a musí postupovať podľa pokynov výrobcu vozidla.
Ak nemôžete kompresor vrátiť zazátkovaný (pre posúdenie zbytkového oleja), je nutné spraviť kontrolu množstva a typu oleja a tieto informácie doložiť.
V prípade reklamácie musia byť všetky procesy spojené s výmenou kompresoru (súčasti, práce) zdokumentované na konečnom doklade, ktoré je nutné doložiť. Nevykonanie prác výrobca analýzou zistí a reklamáciu zamietne.